جاذبه های گردشگری استانبول
نوشته شده توسط : maryam
میدان تکسیم استانبول

میدان تکسیم استانبول

این میدان که در بخش اروپایی تور لحظه آخری استانبول واقع شده است یکی از میادین اصلی تور لحظه آخری استانبول به شمار می رود و در مرکز شهر واقع شده است . در اطراف این میدان تعداد زیادی هتل ، رستوران ، کافه ، انواع مغازه ها و بازار های مختلف وجود دارد . این میدان قلب تور لحظه آخری استانبول بوده و به عنوان توریستی ترین بخش آن نیز به شمار می رود . در این میدان شما می توانید انواع غذاهای سنتی ، محلی و بین المللی را انتخاب و میل کنید . این میدان دسترسی بسیار خوبی به انواع وسایل نقلیه عمومی و خصوصی دارد و همچنین هتل های اطراف این میدان 4 و 5 ستاره می باشند که بسیاری از گردشگران تور لحظه آخری استانبول این قسمت از شهر را برای اقامت خود انتخاب می کنند . 

میدان تکسیم استانبول

این میدان همچنین به مکان های تاریخی و دیدنی و فرودگاه نیز نزدیک می باشد و از این حیث مسافران تور لحظه آخری استانبول بیشتری را به سوی خود جذب می کند . در مرکز این میدان یادبود جمهوریت استانبول واقع شده است که توسط پیکرتراش مشهور ایتالیایی ساخته شد و در سال 1928 از آن رونمایی گردید . این یادبود ادای احترامی به تشکیل جمهوری ترکیه در سال ۱۹۲۳ می باشد.


 

 

پارک ییلدیز استانبول

این پارک یکی از پارک های قدیمی و تاریخی تور لحظه آخری استانبول به شمار می رود که در منطقه بشیکتاش استانبول واقع شده است . این پارک در میا ن کاخ های سیراگان و ییلدیز قرار گرفته و در گذشته یکی از باغ های کاخ ییلدیز به شمار می رفته است . 

پارک ییلدیز استانبول

این پارک دارای دو بخش می باشد : بخش بیرونی پارک تور لحظه آخری استانبول که شامل سه عمارت سیل ، کدیر ، ملتا و کارخانه چینی است که از عمارت های کدیر و ملتا برای صرف چای و غذا و استراحت استفاده می شود . در این بخش دو دریاچه مصنوعی نیز وجود دارد که زیبایی خاصی به این پارک بخشیده است . طبیعت سرسبز و زیبای این پارک و وجود دریاچه های مصنوعی این پارک باعث شده تا همه ساله عده زیادی از مسافران تور لحظه آخری استانبول از این منطقه دیدن کنند .

پارک ییلدیز استانبول

 

مطالب مرتبط:





:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های استانبول , پارک ییلدیز استانبول , میدان تکسیم استانبول , جاذبه های توریستی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 182
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 مهر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: